ارتقای بزرگ اتریوم، فردا راه اندازی خواهد شد. فردا منتظر به روزرسانی نرم افزار دنکان ( Decan)، که توسط توسعه دهندگان اتریوم ساخته شده است، باشید.در ادامه مقاله خبری ارزکام، ارتقای بزرگ اتریوم، فردا راه اندازی خواهد شد را بیان می کنیم.

ارتقای بزرگ اتریوم، فردا راه اندازی خواهد شد

ارتقای بزرگ اتریوم، فردا راه اندازی خواهد شد

هزینه های به اصطلاح لایه ۲ در این به روز رسانی که توسط توسعه دهندگان اتریوم شکل می گیرد  این به روزرسانی، باعث می شود تا سطح هزینه های زنجیره های وابسته به اتریوم مثل Polygon، Arbitrum و  و coinbase Global و ده ها زنجیره سطح دو دیگر کاهش پیدا کند.این کار استفاده از بلاک چین را ارزان تر می کند.

ارتقا اتریوم توسط دنکان

پس از توسعه دنکان که این اتفاق طی چند ساعت آینده و یا ۱ روز بعد رخ خواهد داد، کسانی که در حال خرید اتریوم بودن و یا کاربرانی که این ارز را از قبل داشته اند شاهد مزایایی آن می شوند.این کاهش حداقل ۵ تا ۱۰ برابر است.

به گفته Hannes Graah، سازنده کیف پول رمزنگاری Zeal، این مزیت واقعی برای کاربران در درجه اول باعث ایجاد انتظار برای ارتقاء می شود.

همچنین،” Graah” به” Blockworks ” گفت ارتقای دنکان ما را به آینده نزدیک نزدیک تر می کند.

مزایای دنکان:

  • کاهش هزینه تراکنش‌ها: دنکان با به‌روزرسانی الگوریتم رمزنگاری و فشرده‌سازی داده‌ها، هزینه تراکنش‌ها در لایه ۲ را به طور قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.
  • افزایش سرعت تراکنش‌ها: این به‌روزرسانی با افزایش توان عملیاتی شبکه، سرعت پردازش تراکنش‌ها را به طور چشمگیری بالا می‌برد.
  • بهبود امنیت: دنکان با رفع برخی از آسیب‌پذیری‌های امنیتی، امنیت شبکه اتریوم را ارتقا می‌دهد.
مطالب مرتبط :   بلاک چین چیست؟

تاثیر دنکان بر بازار ارز دیجیتال:

انتظار می‌رود که دنکان با حل مشکلات مقیاس‌پذیری و کارمزدهای بالا، اتریوم را به گزینه‌ای جذاب‌تر برای کاربران و توسعه‌دهندگان تبدیل کند. این امر می‌تواند به افزایش تقاضا برای اتریوم و رشد قیمت آن در بلندمدت منجر شود.

آلت‌کوین‌هایی که از دنکان سود خواهند برد:

با ارتقای اتریوم، آلت‌کوین‌هایی که بر بستر این شبکه فعالیت می‌کنند نیز می‌توانند از مزایای دنکان بهره‌مند شوند. برخی از این آلت‌کوین‌ها عبارتند از:

  • Matic (MATIC): پلتفرمی برای مقیاس‌بندی اتریوم
  • Loopring (LRC): صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم
  • OMG Network (OMG): راه حلی برای مقیاس‌بندی تراکنش‌ها در اتریوم
  • Arbitrum (ARB): راه حلی برای مقیاس‌بندی لایه ۲ اتریوم

ارتقای بزرگ اتریوم، فردا راه اندازی خواهد شد

نتیجه گیری:

ارتقا بزرگ، اتریوم، فردا راه اندازی خواهد شد. این ارتقا با بروز رسانی دنکان شکل می گیرد. دنکان که توسط تیم توسعه دهنده اتریوم به وجود آمده است با حذف زنجیره های واسط خود، به نفع کاربران عمل کرده است. با این بروزرسانی، انتظار می رود در آینده تقاضا برای خرید اتریوم، بالا رود. از جمله آلت کوین های معروف دنکان می توان به : Matic ، Arbitrum و … اشاره کرد.

Shares: