تحرکات قابل توجه در توکن‌های RNDR شبکه رندر دیده شده است. ارائه دهنده پیشرو داده های درون-زنجیره ای Spot On Chain فعالیت قابل توجهی را در اکوسیستم Render Network (RNDR) داشته است.در این مقاله خبری ارزکام، درباره تحرکات قابل توجه در توکن RNDR شبکه رندر را بیان می کنیم.

تحرکات قابل توجه در توکن‌های RNDR شبکه رندر

تحرکات قابل توجه در توکن‌های RNDR شبکه رندر

همان طور که در قبل به آن اشاره شد، ارائه دهنده پیشرو داده های درون زنجیره ای Spot On Chain فعالیت قابل توجهی را در اکوسیستم Render Network (RNDR)، سومین عضو بزرگ در دسته آلت کوین های هوش مصنوعی، گزارش کرده است. طبق داده ها، میلیون ها دلار توکن RNDR به یک آدرس کیف پول ناشناس و به بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان، بایننس، منتقل شده است.

۱.۶۵ میلیون توکن RNDR به صرافی بایننس منتقل شد

داده های درون زنجیره ای گردآوری شده توسط Spot On Chain نشان می دهد که حدود ۲.۵ میلیون توکن RNDR به ارزش تقریبی ۲۰.۸ میلیون دلار، حدود ۹ ساعت پیش به یک آدرس کیف پول جدید با شروع ۰x5b9… منتقل شده است. پس از این انتقال، طی ۵ ساعت گذشته، بخش قابل توجهی از این توکن ها، معادل ۱.۶۵ میلیون توکن RNDR به ارزش ۱۳.۴ میلیون دلار، به صرافی ارز دیجیتال بایننس منتقل شد.

چنین جابجایی حجیم RNDR، به خصوص تراکنش سپرده قابل توجه به بایننس، توجه جامعه آلت کوین را به خود جلب کرده و سرمایه گذاران را نگران کرده است.

تحرکات قابل توجه در توکن‌های RNDR شبکه رندر

حدود ۷۶۱ هزار توکن RNDR قفل‌گشایی می‌شود

در همین حال، Render Network در حال آماده شدن برای باز کردن بخشی از عرضه در گردش خود امروز است. طبق داده های Token Unlock، تقریباً ۷۶۱ هزار توکن RNDR، به ارزش حدود ۶.۳۳ میلیون دلار، که معادل ۰.۲ درصد از عرضه در گردش RNDR است، قفل گشایی شده و وارد بازار می شود.

مطالب مرتبط :   هشدار پیتر شیف، به سرمایه گذاران ETF

به دنبال انتقال ۱.۶۵ میلیون توکن RNDR به بایننس، این قفل‌گشایی آینده به طور بالقوه می تواند منجر به کاهش قیمت آلت کوین شود. ناظران بازار هشدار می دهند که فعالیت انتقال و باز کردن توکن می تواند فشار فروش ایجاد کند. به خصوص، اگر روند نزولی کلی در بازار ارزهای دیجیتال، به رهبری بیت کوین (BTC)، ادامه یابد، فشار فروش می تواند تشدید شود.

داده های فعلی نشان می دهد که RNDR با قیمت ۷.۹۸ دلار معامله می شود که در ۲۴ ساعت گذشته ۶.۱۴ درصد کاهش یافته است. داده ها نشان می دهد که قیمت آلت کوین در ۷ روز گذشته ۱۳.۸۴ درصد و در ۳۰ روز گذشته ۲۴.۷۰ درصد کاهش یافته است.

تحرکات قابل توجه در توکن‌های RNDR شبکه رندر

نتیجه گیری :

انتقالات قابل توجه توکن RNDR: ۲.۵ میلیون توکن RNDR (معادل ۲۰.۸ میلیون دلار) به یک آدرس کیف پول ناشناس و ۱.۶۵ میلیون توکن RNDR (معادل ۱۳.۴ میلیون دلار) به صرافی بایننس منتقل شده است.همچنین بازگشایی توکن رخ داده است، ۷۶۱ هزار توکن RNDR (معادل ۶.۳۳ میلیون دلار) امروز قفل گشایی شده و وارد بازار می شود.تاثیر احتمالی در حال وقوع: این رویدادها می تواند منجر به فشار فروش و کاهش قیمت RNDR شود، به خصوص اگر روند نزولی کلی در بازار ارزهای دیجیتال ادامه یابد. قیمت فعلی: RNDR با قیمت ۷.۹۸ دلار معامله می شود که در ۲۴ ساعت گذشته ۶.۱۴ درصد، در ۷ روز گذشته ۱۳.۸۴ درصد و در ۳۰ روز گذشته ۲۴.۷۰ درصد کاهش یافته است.

Shares: