افزایش و کاهش قابل توجه در بازار ارزهای دیجیتال در این هفته قابل تأمل است. گذشته تحت سلطه رویداد هاوینگ بیت کوین (BTC) بود، اما برای برندگان هفته، هفته قابل توجهی بود. در صدر لیست برندگان، توکنی به نام Core قرار داشت، در حالی که توکنی به نام Nervos یکی از بزرگترین بازندگان بود. در این مقاله خبری ارزکام، به معرفی پنج ارز دیجیتال در واچ لیست امروز می پردازیم.

افزایش و کاهش قابل توجه در بازار ارزهای دیجیتال در این هفته

اعملکرد Core (CORE) طی هفته‌های اخیر به طور مداوم خوب بوده است، اما در لیست برندگان هفته گذشته پیشتاز شد. طبق CoinMarketCap، قیمت آن در هفته گذشته بیش از ۵۴ درصد افزایش یافت و از ۲ دلار فراتر رفت. CORE هفته را با حدود ۱.۳ دلار آغاز کرد و به تدریج بالا رفت و در ۱۶ آوریل به ۲.۷ دلار رسید. تا آخر هفته، قیمت آن در حدود ۲.۱ دلار تثبیت شد که تقریباً یک دلار نسبت به ابتدای هفته افزایش داشت.

تحلیل‌های دقیق‌تر نشان می‌دهد که CORE در زمان نگارش این مقاله با بیش از ۵ درصد افزایش معامله می‌شد و ارزش بازار آن از ۱.۹ میلیارد دلار فراتر رفته بود. در ۲۴ ساعت گذشته، توکن‌های میم (meme tokens) افزایش قابل توجهی داشته‌اند و به ارزشمندترین توکن‌ها در این بازه زمانی تبدیل شده‌اند. با این حال، طبق CoinMarketCap، تنها Bonk (BONK) افزایش قابل توجهی را ثبت کرد و آن را در بین سه برنده برتر هفته قرار داد.

افزایش و کاهش قابل توجه در بازار ارزهای دیجیتال در این هفته

تحلیل قیمت Bonk

نمودارها نشان می دهد که Bonk هفته گذشته تقریباً ۳۲ درصد افزایش داشته است و آن را به دومین دارنده بزرگ تبدیل کرده است. Bonk هفته را از حدود ۰.۰۰۰۰۱۵ دلار شروع کرد و با روند نزولی مواجه شد تا اینکه تا ۲۰ آوریل به حدود ۰.۰۰۰۰۱۹ دلار رسید. در زمان نگارش این مقاله، قیمت آن همچنان در حال افزایش است.

مطالب مرتبط :   ارتقای بزرگ اتریوم، فردا راه اندازی خواهد شد

CoinMarketcap نشان می دهد که ارزش بازار BONK در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۴۰ درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این مقاله از ۱.۳ میلیارد دلار فراتر رفته است. Sui (SUI) با افزایش قابل توجه قیمت بیش از ۲۴.۷ درصد، در بین سه برنده برتر هفته قرار گرفت. نگاهی دقیق‌تر به نمودار تایم فریم روزانه برای SUI نشان‌دهنده مجموعه‌ای از روندهای صعودی متوالی در طول هفته است. خط روند صعودی، افزایش مداوم قیمت را بیشتر تایید کرد. SUI هفته را با حدود ۱.۲ دلار شروع کرد و آخر هفته را با بیش از ۱.۴ دلار به پایان رساند.

معرفی پنج ارز دیجیتال در واچ لیست امروز

در این بخش پنج ارز برتر امروز را به شما معرفی می کنیم.امروز شاهد صعود ارز های بیت کوین و اتریوم به گزارش اقتصاد نیوز هستیم .

  • قیمت بیت کوین ( BTC ) امروز 
    امروز شاهد افزایش قیمت بیت کوین و افزایش ۲.۲۸ درصدی آن در بازار ارز دیجیتال هستیم.و در حال حاضر قیمت بیت کوین ۶۶,۰۲۶ دلار است.
  • اتریوم (  ETH )
    امروز همچنین شاهد افزایش قیمت و رشد این ارز دیجیتال در بازار بودیم قیمت امروز اتریوم ۳,۲۱۲ دلار است.
  • چین لینک ( LINK )
    چین لینک با نماد اختصاری (LINK) با قیمت ۹.۳۶ میلیارد دلار، در رتبه ۱۶ بازار ارز دیجیتال قرار گرفت است.
  • آوه ( AAVE (
    این ارز نمودار رو به رشدی را امروز طی می کند و در حال حاضر در رتبه ۷۰ بازار قرار دارد. قیمت در حال حاضر آوه ۹۳.۵۶ دلار است .

نتیجه گیری :

این هفته بازار ارز دیجیتال تحت تآثیر هاوینگ قرار گرفته است. در این هفته همچنین شاهد افزایش قیمت برخی از آلت کوین ها هستیم و حتی شاهد کاهش قیمت برخی دیگر از آلت کوین ها نیز هستیم.در این رقابت بین آلت کوین ها تا الان پیش بینی ها نشان داده است که Core (CORE) با افزایش ۵۴ درصدی بیشترین رشد را در این هفته به خود اقتصاص داده است و در رتبه دوم این رقابت ها ، Bonk (BONK) با سود ۳۲ درصدی قرار گرفت. در آخر Sui (SUI) با افزایش ۲۴.۷ درصدی سوین ارز در حال افزایش در این رقابت ها قرار گرفت. در ابتدا مقاله همچنین به توکن Nervos به عنوان کی از بازندگان در این رقابت نیز اشاره شده است. در انتهای این مقاله به معرفی پنج ارز در حال رشد اشاره شده است که بررسی

مطالب مرتبط :   بیت کوین 150 هزار دلار می شود
Shares: