نگاهی به ثروتمندترین دارندگان کیف پول ارز دیجیتال، این روزها جذاب است. بر اساس داشبورد ارائه شده توسط شرکت تحلیل داده بلاکچین Arkham، گزارش‌های بیشتری در مورد بازار ارز دیجیتال منتشر می‌شود. در ادامه این مقاله ارزکام، درباره این موضوع بیشتر صحبت می کنیم.

نگاهی به ثروتمندترین دارندگان کیف پول ارز دیجیتال

همچنین، این داشبورد نشان می‌دهد که پنج نهنگ برتر ارز دیجیتال با آدرس کیف پول عمومی، حدود ۳.۵ میلیارد دلار دارایی رمزنگاری نگهداری می‌کنند، اما بخش قابل توجهی از این دارایی به دلیل گم شدن رمز عبور و کلیدهای خصوصی قابل دسترسی نیست.

نگاهی به ثروتمندترین دارندگان کیف پول ارز دیجیتال

ثروتمندان دنیای ارز دیجیتال

در به‌روزرسانی اخیر داشبورد Arkham، جاستین سان، تحلیلگر داده پلتفرم Tron و ویتالیک بوترین، هم‌بنیانگذار اتریوم، در کنار افراد دیگر، به عنوان برخی از ثروتمندترین دارندگان و نهنگ‌های تایید‌شده ارز دیجیتال در جهان معرفی شدند. طبق این داده‌ها، در حال حاضر پنج دارنده برتر ارز دیجیتال در مجموع ۳.۴۷ میلیارد دلار دارایی رمزنگاری در اختیار دارند، اما حدود ۳۵ درصد از این مبلغ، معادل ۱.۲۱ میلیارد دلار، غیرقابل دسترسی است.

نگاهی به ثروتمندترین دارندگان کیف پول ارز دیجیتال

جاستین سان با دارایی گزارش شده ۱.۰۶ میلیارد دلار در کیف پول ارز دیجیتال خود، در صدر فهرست قرار دارد. کیف پول بنیانگذار شبکه Tron، مملو از پروژه استیبل‌کوین خودش، Decentralized USD (USDD) است که شامل ۲۷۵ میلیون دلار و پس از آن توکن اصلی شبکه ترون به ارزش ۲۳۷ میلیون دلار می‌شود.

رین لوهموس، بنیانگذار بانک LHV مستقر در استونی، با داشتن اتریوم به ارزش ۷۶۹ میلیون دلار، در رتبه دوم لیست Arkham قرار دارد. با این حال، او در نوامبر دسترسی به کلید خصوصی خود را از دست داد و این کلید به عنوان غیرقابل دسترسی علامت‌گذاری شده است.

مطالب مرتبط :   هیجان برای فصل آلت کوین علی رغم نوسانات بازار

ویتالیک بوترین، هم‌بنیانگذار اتریوم، با یک کیف پول حاوی ۲۴۵۴۲۵ توکن به ارزش ۷۵۷ میلیون دلار در رتبه سوم قرار دارد.

کیف پول بیت‌کوین استفان توماس، مدیر ارشد فناوری سابق ریپل، در رتبه چهارم قرار دارد، اما ۴۴۲ میلیون دلار بیت‌کوین او نیز غیرقابل دسترسی است. توماس پس از گم کردن رمز عبور هارد دیسک رمزگذاری‌شده در سال ۲۰۱۱، دسترسی به بیش از ۷۰۰۰ بیت‌کوین را از دست داد. در اکتبر، شرکت بازیابی ارز دیجیتال Unciphered پیشنهاد باز کردن قفل هارد درایو IronKey را داد.

طبق گفته Arkham، جیمز فیکل، سرمایه‌گذار خطرپذیر حوزه ارز دیجیتال با ۴۳۶ میلیون دلار دارایی رمزنگاری در کیف پول خود، در بین پنج نفر برتر قرار دارد.

جزئیات قابل توجه در لیست

در میان سایر کیف پول‌های مهم ارز دیجیتال در لیست ده، نام پاتریسیو وورتهالتر، یکی از کاربران اولیه این حوزه، با دارایی ۲۱۹ میلیون دلاری عمدتاً اتریوم به چشم می‌خورد. وینسلو استرانگ، شریک عمومی در Cluster Capital، با ۲۷.۵ میلیون دلار دارایی رمزنگاری در لیست قرار دارد.

جدول داده‌ای ارائه شده توسط Arkham، کیف پول‌های عمومی را با نمایش دارایی‌های توکن فعلی، سابقه موجودی، تجزیه و تحلیل سبد سهام در زنجیره‌های مختلف، موجودی روزانه گذشته و فعالیت‌های اخیر برچسب‌گذاری می‌کند.

با این حال، این لیست شامل کیف پول‌های نهنگ‌ها یا سایر غول‌های ارز دیجیتال بدون ارتباط فعلی نمی‌شود که با صاحبان ناشناس یا مستعار مانند ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت‌کوین، مرتبط هستند. اعتقاد بر این است که ناکاموتو میلیاردها دلار بیت‌کوین را در چندین آدرس مختلف نگهداری می‌کند.

نتیجه گیری:

بر اساس داشبورد ارائه شده توسط شرکت تحلیل داده بلاکچین Arkham، گزارش های بیشتری درباره ارز های دیجیتال منتشر می شود.

مطالب مرتبط :   دامیننس بیت کوین چیست؟

این مقاله به بررسی ثروتمندترین دارندگان کیف پول ارز دیجیتال بر اساس داده‌های ارائه شده توسط شرکت تحلیل داده بلاکچین Arkham می‌پردازد.

نکات کلیدی:

پنج نهنگ برتر ارز دیجیتال با آدرس کیف پول عمومی، حدود ۳.۵ میلیارد دلار دارایی رمزنگاری نگهداری می‌کنند. در این راستا، ۳۵ درصد از این دارایی، معادل ۱.۲۱ میلیارد دلار، به دلیل گم شدن رمز عبور و کلیدهای خصوصی، غیرقابل دسترسی است.جاستین سان، بنیانگذار شبکه Tron، با ۱.۰۶ میلیارد دلار دارایی، ثروتمندترین دارنده کیف پول ارز دیجیتال شناخته شده است. ویتالیک بوترین، هم‌بنیانگذار اتریوم، با ۷۵۷ میلیون دلار دارایی، در رتبه سوم قرار دارد. بخش قابل توجهی از دارایی نهنگ‌های ارز دیجیتال در کیف پول‌های غیرقابل دسترسی نگهداری می‌شود. این لیست شامل کیف پول‌های نهنگ‌های ناشناس یا مستعار مانند ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت‌کوین، نمی‌شود.

منبع: turkcoin News

Shares: